Klanten kunnen op het Pluriform abonneeportaal ideeën, wensen, vragen, incidenten of zelfs hele business cases vastleggen, die vervolgens online worden beantwoord of opgepakt en in overleg worden afgehandeld door uw Pluriform Partner, waar nodig samen met ons.
Het geven van feedback is volledig geïntegreerd in Pluriform. Zowel in de Windows- als de Webclient van Pluriform kunt u eenvoudig in ieder scherm uw idee, vraag, incident of wens aan ons doorgeven. Via het abonneeportaal - dat volledig (als extra tabblad) geïntegreerd is in de Windows client van uw Pluriform systeem - kunt u direct de status van uw feedback (wijziging, incident of vraag) inzien.
Datzelfde abonneeportaal geeft u overzicht van alle clients en servers binnen uw infrastructuur, inzicht in het gebruik van uw Pluriform systeem en de facturen daarvoor. Tot slot kunt u zich opgeven voor innovatie projecten, waarin u periodiek (wekelijks of maandelijks) een pre-release (PluriNova) krijgt om de nieuw ontwikkelde functionaliteit te testen.
Als u in uw Pluriform Windows client kiest voor het tabblad "abonneeportaal" wordt u automatisch ingelogd. Het portaal is ook te bereiken via de directe link: https://www.pluriform.nl/abonnee.